От днес Българската телекомуникационна компания (БТК) започва специална програма за лоялните си клиенти. В партньорство с Първа инвестиционна банка лоялни бизнес клиенти на телекома ще могат да получат международни бизнес кредитни карти Visa или MasterCard. Картите ще се издават при облекчена процедура и ще предлагат преференциални условия, съобщават от БТК. За лоялни клиенти на телекома кредитният лимит на картите е до 10 000 лева, а гратисният период е удължен на 60 дни. Ако клиенте имат неиздължени суми след изтичане на гратисния период по своята карта, те ще плащат само 1% месечна лихва. Лоялните клиенти на БТК ще получават и 1% отстъпка от месечните си сметки към телекома. Международните бизнес кредитни карти Visa или MasterCard дават възможност и за автоматично погасяване на месечните сметки за телекомуникационните услуги на БТК.
Бизнес кредитната карта на ПИБ дава възможност на клиентите на телекома да правят резервации и плащания без такси в търговските обекти в страната и чужбина, както и да ползват безплатна медицинска застраховка при пътуванията си в чужбина. Те ще могат да покриват своите разноски при бизнес пътувания, да теглят суми от банкомат или банков салон навсякъде по света, както и да осъществяват плащания по Интернет 24 часа в денонощието. Всеки притежател на международните бизнес кредитни карти за лоялни клиенти на БТК ще получава и подробни извлечения за движенията по своята сметка.
"Идеята да предложим съвместен продукт който да съчетава широката функционалност на кредитните карти с удобството на автоматичното плащане на сметки, и то с определена отстъпка, много ни хареса от самото начало. Принципът за достъп на лоялни клиенти до едно по-високо ниво от услуги ще намира все по-голямо приложение при разработване на следващите ни продукти", коментира Никола Бакалов, директор "Картови разплащания" в ПИБ.
За да се възползват от предложението на телекома, бизнес абонатите трябва да са редовни клиенти на БТК. Това означава, че за последните 12 месеца фирмата няма закъсняло плащане към телекома или ако има такова, то не е повече от 30 дни. Също така компанията не трябва и да е спирала свои телефонни постове Допълнителна информация за програмата за лоялни клиенти може да получите на телефон 0800 11 011 в Първа инвестиционна банка.
Източник: Econ.bg