Реклама
Кол центърът ще помага за решаването на възникнали проблеми на картодържатели, търговци и банкови служители. 24 часа в денонощието, 365 дни в годината, центърът, който е сертифициран от VISA и MasterCard за работа с кредитни карти с чипове, персоналот ще отговаря на запитвания на македонски, албански, английски и сръбски езици. Изградената връзка между Касис интернешънъл (Casys International) и Борика дава възможност услугите на Касис да се използват от българските банки. Касис е новият картов оператор, който обслужва Първа инвестиционна банка. Само за два месеца, от началото на април до края на май тази година, всички банкомати на ПИБ преминаха към новата система. Новият софтуер отговаря на изискванията на VISA и MasterCard за обработка на транзакции на карти с чип. Банката разработва допълнителен софтуер, за да може да покрие пълната функционалност на банкоматите и да осигури плащане на битови сметки чрез тях. Касис предлага на клиентите си цялостно обслужване на трансакциите, персонализиране на карти и генериране на ПИН-код, мениджмънт и поддръжка на мрежата от банкомати и ПОС-устройства, както и 24-часов информационен център. Компанията предлага и плащане през интернет за всички видове банкови карти. За ефективното обслужване на клиентите се поддържа и постоянна онлайн връзка с централите на Visa в Лондон и на MasterCard във Ватерло. Основен стремеж на картовия оператор е да сведе до минимум първоначалните, а в последствие и оперативните разходи на финансовите институции, с които си партнира. Картовият оператор работи с 12 банки от Македония, Албания и България, с мрежа от терминали, разпростиращи се от Черно до Адриатическо море. В Македония Касис интернешънъл обслужва 30% от ПОС-терминалите и 60% от всички банкомати в страната.
Източник: Insurance.bg